PKD با فشار خون بالا: جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

PKD با فشار خون بالا: جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه

PKD با فشار خون بالا: جلوگیری از دیالیز و نارسایی RenalLa فشار خون بالا از عوارض شایع PKD است، در حالی که دیالیز و نارسایی کلیه چیزی است که هر بیمار PKD سعی کنید برای جلوگیری هستند. شکی نیست که فشار خون بالا کنترل نشده می تواند پیشرفت بیماری را تسریع کند. پس چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با فشار خون بالا دیالیز جلوگیری از و نارسایی کلیه؟

فشار خون بالا و آسیب کلیه را تحت تاثیر قرار یکدیگر، به طوری اولین چیزی است که برای کنترل فشار خون بالا، و از طریق رژیم غذایی مناسب و برخی از داروها. خوب، اگر می خواهید بیماران مبتلا به PKD طب چینی را امتحان کنید، طب سوزنی است پس از آن توصیه می شود. بیماران مبتلا به PKD می توانید بروید و یک دکتر در مورد طب سوزنی سنتی چینی مشورت کنید.

اگر تمایل به جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه، دلیل باعث نارسایی کلیه باید درمان شود، بدون شک. و آن چیست؟ از دست دادن عملکرد کلیه ارائه می دهد یک تغییر نیاز به دیالیز و طول می کشد PKD به نارسایی کلیه، بنابراین ما نیاز به صرفه جویی و بهبود عملکرد کلیه. بنابراین چه چیزی باعث نارسایی کلیه؟ گسترش کیست های کلیوی می توانید به بافتهای اطراف کلیه ها را سرکوب و باعث ایسکمی کلیوی و anoxic به تدریج رو به وخامت عملکرد کلیه، ما باید به منظور کاهش کیست.

علاوه بر جراحی، هیچ گزینه دیگری برای کیست در بسیاری از کشورهای دیگر وجود دارد. با این حال، در کلینیک چینی، خارجی درمان در طب گیاهی چینی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا استفاده می شود. از طریق افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش فعالیت سلول های پوشش ترشح مایع کیست و تغییر فشار دیفرانسیل درونی و بیرونی دیوار از کیست، کیست مایع می توان بازجذب میشود. علاوه بر این، برخی از داروهای گیاهی چینی ممکن است عملکرد کلیه با ارائه تغذیه به کلیه ها آسیب دیده بهبود و از بین بردن عامل بیماری زا و پشتیبانی واقعی چی. ارائه شده است که عملکرد کلیه را می تدریج بهبود می یابند، نارسایی کلیه و دیالیز می تواند به طور موثر مانع.

اگر شما هنوز هم این بیماری مشکل کلیه داشته باشد، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید به ما پیام را ترک، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: